ϟuperwoman


Terima Kasih sayang...
Friday, 8 February 2013 | 2/08/2013 08:59:00 pm | 0 Words

Kau pernah cakap dgn aku masa dekat asrama kau mimpi aku. Tapi dalam mimpi tu aku curang. 3 kali kau mimpi aku curang. Apa maknanya ? Sampai aku pon tertanya-tanya. Mama cakap mimpi tu maknanya adalah sebaliknya. Maksud mama yg aku tak curang. Ye betul cakap mama. Aku tak pernah curang dengan kau. Sekali pon tak pernah.

Tapi kenapa arini bila check inbox kau aku...terkedu. Kau boleh gelak dgn kawan kau. Kau ckp aku da biasa tengok kau curang. Woi kau tahu tak aku nak menangis dekat situ juga. Kenapa kau buat aku mcm ni ? Mana semua janji kau ? Sape yg curang sekarang ni ? Tergamak kau buat aku mcm ni. Aku da tak tahu nak cakap apa lagi.

Aku hargai kau. Aku terima kekurangan kau. Silap kau. Tapi apa aku dapat ? Sekarang da mula menyampah dengan aku. Patutlah sekarang ni perangai kau lain sangat. Aku tak tahu apa salah aku sampai kau buat aku mcm ni. Bila aku bla je tadi takde pon kau nak tahan aku. Aku takde sebut pasal putus pon. Langsung takde. 

Kasih sayang dan kepercayaan yg aku berikan selama ni kau sia-sia kan. Aku tertanya-tanya. Kau tak hargai aku ke ? Kau tak pernah bahagia dgn aku ke ? Aku sayang kau tapi kau buat aku mcm ni. Terima kasih :')

-Past- | -New-