ϟuperwoman


Hati Gembira Sedih
Tuesday 8 January 2013 | 1/08/2013 10:18:00 pm | 0 Words

Hari ni aku betul2 rasa bahagia. On call dgn MNA ntah kenapa aku sentuh cerita pasal ex ex dia semua. Time tu memang susah nak ckp yg keluar hanya esakan air mata aku. Ntah kenapa malam tadi aku luahkan semuanya kat dia. Aku ckp dgn dia aku takut kehilangan dia. Aku nak dia jadi org yg terakhir dalam hidup aku. Aku terus menangis bila dia ckp dia pun nak aku jadi org yg terakhir dalam hidup dia. Dia buat aku terharu dan rasa dihargai. Semua org nak org tersayang jadi org terakhir dalam hidup dia. Mana ada yg taknak kan ? Tapi tu semua hanya rancangan yg menentukan yg di atas sana tu. Kita hanya mampu berdoa je.

Ntah kenapa dia mula sebak. Aku dengar suara dia. Dia tekup muka bagi tahan. Dia kata dia tak boleh dengar aku menangis. Dia terasa jugak. Hanya Allah saja yg tahu mcm mana perasaan aku time tu. Dia cerita semua. Aku jadi makin sedih. Walaupun dia kata dulu dia jahat sangat tapi aku tetap terima dia. Aku tetap sayangkan MNA aku. Itu hanya masa silam. Semua org boleh berubah. Aku lagi terharu bila dia ucapkan terima kasih sbb aku terima dia seadanya even dia banyak kekurangan. Sejam on call dgn dia. Saat akhir baru dua2 nangis haha comel betul.

Bila jumpa pagi tadi dekat taman sebelum g kerja aku ada something nak tanya kat dia. Dia jawab tak mengelak satu apa pun. Tenung mata dia nak mintak kebenaran. Dia jujur semua aku hanya menjadi pendengar yg setia. Bila dia ada problem pun aku yg jadi pendengar setia utk dia luahkan apa-apa saje. 

Dear MNA, org sayang dia sangat-sangat ! :')

-Past- | -New-