ϟuperwoman


Bye 2012 ! Hai 2013 !
Tuesday 1 January 2013 | 1/01/2013 02:45:00 pm | 0 Words




Hello everyone ! *lambai tangan* hari ni 1/1/2013 maksudnya dah masuk tahun baru. Ohh yeah tak payah happy sangatlah kan aku rasa mcm sama je just tahunnya je yg berlainan. Say goodbye to 2012 I'm gonna miss you. Banyak kenangan yg terlakar. Pahit manis tawar masam masin semua ada. Tahun 2012 tahun terakhir aku bersekolah di sekolah menengah and miss all my friend a lot k. I hope we will meet again. See you again guys. Much Love :*

Best Memories 2012 is I am remember the moment first time I see Mohamad Nur Alief b. Rahmat. My boyfriend. Hahhh si kepeng ni tinggi bila jalan sebelah dia rasa dia abg aku and me sebagai adik dia. Tahun 2012 tahun yg byk mengalirkan air mata suka duka gelak ketawa. Moga tahun 2013 tahun yg lebih baik dari sebelumnya. I'll try to be a good person for my family, him and all my friends. Tahun ni jangan la gaduh2 teruk lagi dgn dia hahh tak sanggup gua rasa tp selalunya aku yg cari pasal err k -.-

Result SPM akan keluar tak lama lagi. Just wait and see. Aku harap result aku cemerlang. Kalau tak cemerlang sangat pun sekurang-kurangnya adalah jgk faedahnya. Aku nak sambung belajar. Tahun ni kena lagi matang. Umur da 18 tahun ni hahh kau aku pun rasa mcm tak caye je ni. Okay guys try to be better than last year. Selamat mengharungi cabaran bagi tahun 2013 !!!



-Past- | -New-