ϟuperwoman


SPM ? Do Your Best !
Monday 5 November 2012 | 11/05/2012 12:03:00 am | 0 Words

Tiada apa yg dapat merasakan perasaan ku ketika ini. Sangat berdebar-debar. Jantung berdegup laju tapi masih lagi terkawal. Pejam celik pejam celik hari ni aku akan menduduki peperiksaan SPM. Dengan pencapaian result nantilah bakal hala tuju aku selepas ini. Aku harap aku akan mendapat pencapaian yg baik dan berharap subjek yg aku amik tu adalah jugak A+ itu pun kalau ada rezeki. Kalau takde aku redha. Semua usaha dah aku guna. Tinggal tawakal dan banyakkan berdoa jela. 


Rasa macam sekejap sangat. Umur da 17 tahun dan akan meninggalkan sekolah. Sekolah ? ye banyak sangat kenangan yg tersimpan. Pahit manis semua da dirasai dengan guru-guru dan juga rakan-rakan. Gaduh, ponteng kelas, kena marah dgn cikgu, amik gambar sama-sama, lepak, nyanyi, study sama-sama. Wehh korang aku akan rindu dengan semua ni. Lepas ni semua da berpisah, semua da jauh. Jujue, Janet, Ayue, Nisak, Ecah, Jann, Liya, Eka, Shida, Fathein, Kecik, Syero. Walaupun banyak salah faham tapi kita kan kawan still boleh baik jugak. Aku takkan lupakan korang.

Aku doakan kawan-kawan aku semua dapat buat yg terbaik untuk SPM ni. Do your best ! Maafkan aku kalau aku banyak nyusahkan, termakan, terguna barang, terpinjam duit, terngumpat. Harap dimaafkan dan dihalalkan. Moga persahabatan yg di bina akan berkekalan. Amin...


-Past- | -New-