ϟuperwoman


Salam Maal Hijrah 1434H
Thursday, 15 November 2012 | 11/15/2012 08:32:00 pm | 0 Words

Belum terlambat lagi kan nak ucapkan Salam Maal Hijrah yang ke 1434H kepada suluruh umat Islam. Sama-sama la kita mengHIJRAHkan diri ke arah yang lebih baik. Agar kita sama-sama di bawah lindunganNya. 


Hari ni jugak genap hubungan aku dgn dia 7 bulan. Baru 7 bulan banyak lagi yg kita kena tempoh lepas ni bak kata dia. Ye betul tu banyak lagi yg kena tempoh. Nak sambung belajar lagi, kerja hurm macam-macam lagi. Sampai dia kesian kat aku sebab dia kata sejak kenal dia macam-macam dugaan aku kena hadapi. Bukan senang nak pertahankan hubungan lebih lama. Nak kekalkan apatah lagi. Pahit manis sedih gembira bahagia semua aku da rasa sampai da lali.

Aku harap lepas ni takde la benda-benda yg lepas berulang kembali. Aku da tak sanggup. Kalau kau jadi tempat aku mungkin kau akan faham apa yg aku rasa. Sakit dia lagi sakit berbanding sakit jatuh motor taw haha. Tak nak gaduh2 lagi sebab aku ni memang suka cari pasal. Aku harap lepas ni kitorang saling memahami. Harap apa yg dia hajati dan apa yg aku hajati dimakbulkan olehNya, amin...


mood : Semoga hubungan ini berpanjangan. May Allah bless us :')



-Past- | -New-