ϟuperwoman


Moment Before My Birthday
Saturday 13 October 2012 | 10/13/2012 08:25:00 pm | 0 Words

Lama pulak aku tak post kat blog ni hee hari ni terasa nak update. Actually, I miss my blog dumn much! Okay aku nak cerita sikit hehe boleh kan boleh kan ? tak boleh kau punya pasal la haha ni blog aku.

Tadi lepas basuh pinggan aku cakap dgn mama, kenapa masak sedap sedap hari ni ? masak la esok. Mama tanya kenapa ? alaa masak la esok hehe kan hari lahir Yan. Mama kata owh 14 Oktober, insyAllah...then dia kata mesti esok dapat hadiah lettew hehe maksud mama ni MNA yg kasik hadiah. Tapi aku ckp dgn mama tak dpt esok tapi maybe dapat petang ni sbb jumpa dia petang ni. Mama tahulah kenapa aku tak dapat hadiahnya esok sebab MNA takde dekat sini. Dia kena ikut family dia pergi convo akak sulong dia dekat UTM, Skudai. 

Maybe malam ni dia kena gerak JB then tidur sana. Hurmm kalau tak malam nanti mesti dia datang rumah aku celebrate birthday aku kat sini sesama sampai tunggu pukul 12 tgh malam tepat. Tak dapat imagine kalau dia dapat datang rumah malam ni. It's okay la dapat jumpa petang tadi pun da memadai. Lagi pun mama kasik pergi jumpa dia dan dia tak kesah pun kalau MNA nak datang rumah.

Petang tadi lepak taman. Pergi taman rupanya da mcm pergi dengan suami dan anak je aku rasa haha. Bawak adik MNA sekali, E'im sbb ibu demam so kenalah jaga bdk kecik yg omeyy ni. Penat sangat jaga bdk kecik ni haihh boleh dia tawaf taman permainan tu. Aku dgn Alif da mcm apa da haha main kejar kejar. Time tengah tengok kan E'im tetiba MNA pakaikan rantai untuk aku. Ngee segannya kita haha E'im nya tengok kan kitorang aje. 

Balik je rumah time duduk tu mak aihh rasa nak tercabut pinggang aku haha ni semua gara-gara jaga E'im. Baru jaga adik dia sorang. Ni kalau jaga anak ntah mcm mana la rupanya haha -.-

MNA yg nak suruh snap kan hee nyempat aje bdk kepeng ni. E'im panggil kak Yana apa ? kak bear ? Alif la ni ajooo ngee -.-




-Past- | -New-