ϟuperwoman


Happy Birthday To Me !
Sunday 14 October 2012 | 10/14/2012 11:11:00 pm | 0 Words

Alhamdulillah hari ni aku genap 17 tahun. Terima kasih pada mama dan ayah sebab mereka la aku ada kat dunia ni. Alhamdulillah jugak sebab masih diberikan nafas untuk terus bernafas di muka bumi mu ini ya Allah. Umur da meningkat dewasa so perangai mestilah matang sikit dari tahun sebelumnya. SPM pun nak dekat da fuhh fuhh serammmmmmm !

Terima kasih pada rakan2 yg wish birthday aku. Terima kasih jugak pada mereka yg mendoakan kebahagiaan aku disamping keluarga, rakan dan MNA tercinta. Dan paling terima kasihhhhh sangat dekat MNA, sayang saya sebab wish, nyanyikan lagu happy birthday and give me the present. Walaupun kecik tapi saya tetap hargainya. Sangat-sangat menghargainya even hari ni dia takde dengan aku so dia wish la awal. Aku ingatkan dia gerak pergi JB malam ni rupa-rupanya esok tengah ari.

So, malam tadi keluar jumpa dia kejap. Time borak-borak dia tarik tangan aku then sarungkan cincin. Aku ingatkan tu cincin dia, saja nak suruh aku testing la tu tp rupa-rupanya tu hadiah untuk aku. Okayy tak jangka pun dia nak bagi tu haha thank you sayang thank you again. Saya akan sentiasa pakai agar awak sentiasa dekat dengan saya :) 

Terima kasih kat Hotlink jugak sebab bagi aku gayut puas-puas hari ni haha patutnya bagilah banyak hari hahh baru syokkk ! Pagi tadi lepas dapat free call aku gayutlah dengan dia. Time tengah on call tu dia bukak radio then ada lagu Tuhan Jagakan Dia. Automatik aku terus nyanyi tapi slow then dia suruh nyanyi kuat sikit haha tak nak la segannn >.< Time masing-masing sejukkan phone sambil tu aku dengarlah lagu Jangan Kau Pergi. Sumpahh sayu sangat aku rasa.

Call dia lagi. Cerita kat dia yg aku dengar lagu tu then tetiba aku nangis. Dia dengar aku nangis then dia pujuk aku. Gembengnya aku ni haha. Ya Allah, sedih dan takut sangat bila ingat balik perkara yg da lepas tu. Aku takut kehilangan dia. Aku ckp takut banyak kali dekat dia. Dia suruh aku banyakkan berdoa utk hubungan ni dan dia janji benda yg lepas takkan terjadi lagi, insyAllah. Aminn...

Dear MNA, I Love You So Much ! :')





-Past- | -New-