ϟuperwoman


Alhamdulillah
Saturday 28 July 2012 | 7/28/2012 03:14:00 pm | 0 Words
 
 AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN

Alhamdulillah aku dapat menyambut bulan Ramadhan tahun ni. Salam Ramadhan utk semua umat muslimin & muslimat sama ada yg kenal aku atau pon tak. Mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki andai ade salah silap yg aku tak sedar. Ucapan semua da di tag di fb dan di hantar ke nombor2 anda sekalian. Yg tak dpt tu nasib la haha.

Tapi sedih sbb tak dpt nak raikan puasa yg pertama hurmm it's okay perempuan biasalah tp sekarang dpt puasa da yeayy ! sampai ada org tu kan jealous tgk kita tak puasa kekeke. Tahun ni mcm biasalah bulan puasa tolong mama jual kuih. Ada org kejutkan bangun sahur sesama. Ehemm alhamdulillah bahagia sekarang hurm tak mcm dulu lagi da. Eh eh baju raya korang da beli ? aku da beli tapi belum siap lagi sbb tengahari tadi baru hantar kat rumah mak cik, alang2 g rumah syg saya sekali :D

Baju raya tahun ni warna hitam bak kata mak Kiena " ni mesti sedondon dgn Alif ni " haha tersipu malu gua dibuatnya haishh da la orangnya ade sekali time tu sbb dia yg temankan beli kain tu. Yg tak boleh blanya ari raya pertama dia da suruh dtg rumah haha baru puasa ke berapa da cter pasal raya haishh lawak betul la. Selalu sangat buat aku ketawa then senyum sorang2. Tak pasal2 nnt mama anto aku g HR.

Mak ayah ktowg tahu pasal hubungan ni so takde pape la nak disorokkan. Dan berharap sangat takde benda buruk berlaku, aminn. Sekarang ni da tak rajin nak update blog, semuanya aku update di twitter & facebook. Kbaii

LAST WORD, 

ILYSM MNA  



-Past- | -New-