ϟuperwoman


Tenangkan Diri
Thursday 14 June 2012 | 6/14/2012 03:14:00 pm | 0 Words

Mcm da lama sangat aku tak update blog ni haha da berabuk rasanya. Maklum busy manjanggggg sampai takde masa nak sign in blog. Sorry aku abaikan kau huhu.

Exam da lepas so fikiran da pulih dari serabut tapi aku ingat kepala da tak serabut da hurmm sbb rupa-rupanya ada masalah lagi. Ya aku twu ramai ckp jgn fikir ! jgn fikir ! tapi masalahnya kalau aku nak buat kerja sikit pon asyik teringat masalah tu je tak guna jgk la. Sampai tak makan da 5 hari. Sampai mama tegur kenapa aku tak makan nasi. Hadoiyaii cmne mama boleh perasan ni err :3

Aku ingat lagi pesan akak Ayu, dia kata better sibuk an diri dgn buat aktiviti pape. Siap suruh aku tgk running man ag dari mula sampai la episod yg seterusnya hurmm yela I'll try. Memalam aku keluar main badminton, main gitar sbb nak hilangkan stress. Bila ntah masalah tu nak pergi ? hurmm ya Allah, kau permudahkanlah segalanya, aminn :')


P/s : Rindu dekat org yg selalu kejut aku, rindu dekat org yg selalu kacau tidur aku :')


-Past- | -New-