ϟuperwoman


Program Motivasi Kecemerlangan " Top A Star "
Saturday 24 March 2012 | 3/24/2012 10:12:00 pm | 0 Words

Setelah 2 hari 1 malam stay di asrama alhamdulillah tamat sudah program motivasi kecemerlangan " Top A Star ", Alhamdulillah semuannya berjalan dgn lancar, gembira, dan dilinangi air mata. Program ni sangat bagus utk kami terima kasih banyak2 pada pihak kauseling kerana mengadakan program ini. Ia banyak membantu para pelajar supaya mempunyai keyakinan diri yg kuat, tambahan lagi kami semua nak amik SPM tahun ni so kena banyak terima nasihat serta sokongan :)

Banyak yg aku pelajari dari program ni, aku dapat belajar semangat setia kawan, dapat memotivasikan diri, dapat menghargai kasih sayang kedua ibu bapa dan lain-lain lagi. Thank you so much Pak Anjang from Wow Coaching sebab dtg sekolah SMK Simpang Rengam. Ni baru sesi 1 aku dgr cerita akan ada lagi sesi 2. Wee tak sabar rasanya nak pergi program ni lagi. The best gila haha mula2 ada je lawak yg Pak Anjang buat sat g dia mulalah buat kami semua sedih balik sampai mengalirkan air mata.

2 hari stay amboiii boleh kering air mata aku ni gara2 asyik menangis je, sebenarnya ibu bapa masa da nak penutup tu dijemput hadir tapi aku cakap kat mama nak dtg ke ? tak yahh r haha sesuka hati aku je an mama pon ape lagi tak dtg la dia. Kalau dtg confirm beb air mata aku tak berhenti mengalir ya Allah byk dosa aku da buat kat dia, ampunkanlah dosa ku ini ya Allah. Tu sebab la aku tak kasik mama dtg kalau tak memang ada punyalah drama sebabak haha hilang ego masing2 nangis tak kira perempuan atau lelaki. Amboii comel je aku tgk bdk laki nangis haha maklum bkn senang nak tgk dyowg ni nangis an.



ni aktivit last, ktowg kena siram dgn air dan mintak maaf dgn semua member, see ? semua nangis dlm ketawa *nak cover

Time ni  setiap orang akan dapat belon dan kena isikan belon tu dgn air sebesar buat tembikai, aku isi belon aku besar jugaklah sama mcm Ecah. Pastu masing2 kena berkumpul dekat luar dewan duduk pastu kena angkat belon tu tinggi2 dan main lambung2 sape pecah nasib r. Pastu ktowg berdoa and then campak kan belon tu tinggi papppppppp ! masing2 belon jatuh pecah air pon melimpah. Arghh kami basah lokos beb, tapi memang syok r sebab main air. Time ktowg berdoa menginsafi diri hujan pon turun, ya Allah hujan rahmat mu agar doa kami semua dimakbulkan dan diberi hidayah dan rahmat mu insyAllah aminn. Lepas berdoa hujan pon berhenti subnAllah, mengalir air mata kami ini :')

Banyak sangat aktiviti yg ktowg buat, kena baring kat padang utk buat mcm tali gunalah pape barang yg ada kat diri kita mcm kasut, tali kasut, stokin, jam tangan and dgn kita2 sekali kena baring supaya takde satu pon bahagian ikatan terputus. Ya Allah time ktowg baring ni kena tahan sangat2 sebab time ni cuaca panas maklum da tengahari. Dyowg bagi ktowg minum air satu penutup botol je, sikit weyhh perghh memang haus sangatlah kan. Aktiviti ni nak tunjukkan semangat kerjasama dalam pasukan. Lepas tu aku dapat kumpulan katak haha pastu ktowg kena berkomunikasi dalam bahasa haiwan nasib baik aku dpt yg senang, nak panggil katak yg lain pon senang ong ong  gedek gedek :D . And then ktowg ada lawan game antara lelaki dan perempuan, ktowg main game chicken dance haha time ni memang lawak sangat sebab setiap kumpulan kena menari pelbagai gaya chicken dance. Kumpulan aku menang hihi tapi Ecah tak nak up load pon videonya hurm pastu kan pastu ngee kmpulan bdk laki menang arhh tak aci je sbb bdk laki buat semua lucah haha tutup mata aku tgk dyowg menari.


mood : happy sangat2 ! weyhh aku rindu time kita ramai tidur dekat asrama, aku rindu korang and aku sayang korang ;')




-Past- | -New-