ϟuperwoman


Excited ! :D
Friday 23 March 2012 | 3/23/2012 03:17:00 am | 0 Words

Cuba tgk pukul berapa aku post ni, da pukul 3 lebih tapi aku still tak tidur lagi. Aku tak tahu kenapa arini aku lewat nohh tidur sampaikan crush aku da tidur dulu daa. Hish tak patut betul da la tanya tapi tak jadi pastu buat aku tertanya-tanya pulak dgn soalan kau tu. Takpe2 esok aku tuntut ape yg kau nak tanya tu. Mungkin aku excited kowt tidur kat asrama esok.

Yeahh dapat jugak aku duduk asrama balik even 1 hari je doe hmm takpe la janji aku dapat merasa balik kenikmatan duduk asrama dulu. Dulu masa form 2 aku stay kat asrama tapi setahun je pastu aku keluar. Sebenarnya aku stay kat asrama esok pon sebab esok ada motivasi. So bdk2 aliran sains kena pergi. Wajib okay sekali lagi aku ulang ia wajib ehem ! Rugi kalau kita lepaskan peluang menimba ilmu ni hee tambahan sebagai bekalan nak SPM :)

 

Nampak gaya esok aku dapat melihat ke kekokkan pelajar luar apabila masuk asrama haha mesti lawak. Nanti kerjanya ngomel je aduhh tak sabar rasanya nak tengok gelagat masing2 haha. Aku sekarang bdk luar tapi disebabkan aku pernah duduk asrama so aku tak rasa kekok malah aku lagi suka haha ayat tak nak skema lagi an hee. Baju pon tak kemas lagi ni adoyai takpe esok lepas balik dari sekolah aku kemas la. Bukannya byk barang nak bawak, stay 1 ari je pon. Lebih afdal sebenarnya aku nak je bawak dgn almari2 sekali haha mcm tak nak pelik pulak nanti bdk2 tengok.

Esok memang sah2 aktiviti padat gila. Okay time untuk fokus okay. Jangan main2 ! Orang berjaya adalah orang yg sentiasa memberikan sepenuh perhatiannya. Eceyhh amacam ayat gua ? haha terbaik tak ? wuu~ *kening-kening*

 


mood : esok semangat ohh yeahh~  :D *hp kena bawak sbb nak text dgn crush hee



-Past- | -New-