ϟuperwoman


Adakah Aku Demam Rindukan Kau ?
Saturday 10 March 2012 | 3/10/2012 10:41:00 pm | 0 Words

Masa jalan-jalan on the way pergi Taman Renggam Jaya aku terserempak kau. Kau naik Ipin mula-mula kau pandang belah kiri dan bila kau terdengar bunyi motor kau pandang kanan and mata kita bertentang. Muka kau biasa je bila nampak aku and aku nak je senyum tapi tak boleh. Alhamdulillah doa aku termakbul nak jumpa kau even hanya terserempak je. Takpe tu pon aku da bersyukur sangat :')

Lepas balik rumah badan aku tak sihat mulalah kepala ni pening. Urmm sebenarnya sebelum keluar tadi da rasa tak sedap badan tapi aku ni kan degil so keluar jugak. Last2 badan aku panas sangat ni, aku tak tahan sangat aku rasa mcm nak pengsan. Jalan pon da terhoyong-hayang. Asyik bangun pergi dapur je cari air. Minum air sejuk pulak tu hahh bala ! member suruh makan ubat hahh lagilah aku malas. Semua orang tahu yg aku ni memang payah nak makan ubat. Dyowg kata aku nakal hmm okay fine memang kenyataannya begitu :/

Kina kata aku demam rindukan dia. Mana taknya lama da aku tak jumpa, borak apetah lagikan hmm mungkin ada hikmah kenapa aku terserempak dia tadi. Hanya Kina je faham aku. Aku sabar dengan dugaan ni, Allah nak menguji :)




mood : muntah masa makan ubat ya Allah sembuhkan la aku cepat :'/





-Past- | -New-