ϟuperwoman


Kesian
Friday 17 February 2012 | 2/17/2012 02:25:00 pm | 2 Words

Hari kedua aku cuti sekolah opps bukan ponteng okay tapi dapat cuti dari doktor huhu. Bosan doe dok uma, tadi urut perghh rasa dia serius tak nak g urut lagi. Mama la ni paksa hew hew kalau tak dipaksa mmg lambat baik la aku ni. Tadi Ain ngn Eka datang melawat aku. Tapiiii aku pulak yg merawat dyowg haha

Mana taknya dyowg pulak yg jatuh motor time turun bukit nak g uma aku, lahaiii siannya korang. Eka takde pape cuma kaki dia je bengkak, yg kena teruk Ain la. Lutut kiri dia luka sama mcm lutut aku yg luka tu. Nasib baik tak teruk motornya just calar je & baju ngn kain Ain terkoyak sikit. Nasib baik kau pakai baju lama Ain oiii. Sebelum balik dyowg kena makan tengah ari dulu al maklumlah korang datang uma aku lepas balik sekolah mestilah laparkan. Mama ckp kat dywog jangan serik nak dtg sini lagi :'D


mood : thanks kepada korang yg dtg melawat dan bertanyakan tentang keadaan aku *kterharuuuu :')



-Past- | -New-