ϟuperwoman


I'm okay. Alhamdulillah :')
Wednesday 15 February 2012 | 2/15/2012 10:30:00 pm | 0 Words

Syukur alhamdulillah umur aku masih panjang. Aku tak tahu la cmne kalau aku excident teruk tadi. Tapi motor teruk jgk la, motornya masuk bwh bontot kereta. Perghh motor kesian kau. Aku tersungkur, perghhh rasa dia perit. Aku rasa mcm aku tengah meluncur dekat ais, licin je haha mentang2 hujan. Aku terbrek mengejut sbb jalan jem lagi satu hujan. Mata masuk air, dgn tak pakai helmetnya. Ya Allah mmg seramlah tadi. Time aku excident, time ni aku on the way nak amik adek aku dekat sekolah rendah. Nasib baiklah aku sorang yg kena, kalau adik aku ada sekali aduhhh lagi seram. Jatuh dekat area jambatan. Wehh twu la kan kalau kat jambatan jalan dia cmne, kecik right ? --'

Apa yg aku fikir satu je, motor. Perghh ni kalau mama ngn ayah nampak gentle la kan kena marah ngn bebel. Puas doe aku dengar dyowg membebel. Aku takut dyowg marah. K aku nangis tgk apa yg da berlaku kat diri aku. K fine da tak boleh bawak motor. Kalau nak bawak pon aku kena dapatkan balik kepercayaan parents aku utk bawak motor. Da la tengahari tadi adek aku jatuh motor gak, motornya calar pastu cermin sisi kiri tanggal. Petang tadi dalam pukul 6.30 aku pulak yg kena. Mama kata musim org jatuh, tu ari jiran2 aku sekarang ni jangkit kat aku pulak.

Bak kata Epin benda nak jadi nak buat camne, Fatin cerita aku excident dekat my ex. Awak, kalau awak ada mesti awak sentiasa ada dgn saya kan? :'( tapi kita da takde pape, awak hanya mampu tahu keadaan saya dari Fatin. Tak kesah kalau awak tak nak text saya tapi alhamdulillah sekurang-kurangnya awak masih nak tahu jgk pasal keadaan saya. Aku tak dapat nak sekolah esok, so nampaknya kerja2 aku tertangguh lagilah. K aku tengah tahan sakit ni, err da la kena injection. Whoaa lagilah sedap !


mood : terima kasih pada kawan-kawan yg mengambil berat dekat aku, k terharu doe :')



-Past- | -New-