ϟuperwoman


Happy Birthday To You Dear :')
Friday 24 February 2012 | 2/24/2012 01:00:00 am | 0 Words

Hari ni birthday dia, 24 Februari aku tak pernah lupa tarikh ni. Aku wish lambat sbb aku tunggu dia call tapi sedih siak dia tak call aku pon. Dia tak ingat aku hmm kan aku da agak da tu sbb aku tak nak berharap dia call, kalau aku berharap dia call tapi dia tak call langsung pon nanti aku rasa mcm nak nangis. Aku wish pukul 12:46:36 am sent mesej je sbb aku tak sanggup nak call dia, aku wish

Salam, I wish you were here to celebrate your birthday but it's hard to forget someone who gave me so remember. Happy Birthday to you, already sweet 17. Moga jadi anak soleh, semoga berjaya dalam apa jua yg diinginkan & jadi seorang lelaki yg pandai menjaga hati perempuan. :) ada something Yana ingat & akan tunaikan kata-kata Yana tu. Still never let you go because in the back of my mind, I still believe that someday we'll get our second chance. K nite, jgn lupa mkn ubat ye bdk demam :)




Tahu apa kata-kata yg aku akan tunaikan tu ? dia pernah ckp lepas ni aku da boleh mainkan lagu happy birthday guna gitar, dan aku cakap tunggu tahun depan iaitu tahun ni. Aku akan mainkan lagu tu untuk dia sbb aku nak tunaikan kata-kata aku dekat kau. Bila la kau nak baik dari demam ? kenapa asyik tak sihat je bila kau balik asrama ? hmm. Sorry aku tak dpt nak bagi pape just wish dan insyallah mainkan gitar je. Aku sedih sangat sbb kau reply "tq" je ? punya panjang aku wish err -.-

Kalau kita still sama-sama lagi da tentu aku akan celebrate birthday kau dengan budak-budak ni. Tapi tu semua tinggal kenangan dan aku redha dengan semua ni. 


mood : esok aku tidur rumah Fatin & berharap dia akan call Fatin sbb aku da plan nak mainkan lagu tu tanpa pengetahuan dia.

-Past- | -New-