ϟuperwoman


Dapat Cuti Sakit
Thursday 16 February 2012 | 2/16/2012 11:31:00 am | 0 Words

Tadi aku g klinik check lagi sekali, doktor bagi aku cuti 2 hari. Apa aku nak buat dekat rumah selama 2 hari ni ? sekarang ni pon aku tengah kebosanan doe, kalau g sekolah mesti best. Da la arini ada 2 experiment kena buat. Chemist dgn Physics. Lagi satu kalau tak dtg sekolah, mesti homework pon bertambah dgn ketinggalan pelajaran lagi. Arini subjek padat pulak tu. Aduhh lemah betul la, dgn kerja kayu tak siap lagi. Folio lagi la haihh..

Cepatlah baik aku rasa terseksa betul, nak buat kerja pon payah. Homework da la byk nak kena hantar. Nasib baik semalam da kena injection, kalau arini kena haihh boleh pitam aku. Jap lagi mama nak panggil orang urut aku. Errr weyhh seumur hidup aku tak pernah kena urut sebab aku tak suka. Sebab sakit err tapi aku terpaksa, kata nak cepat baik kan. Sengal-sengal badan ngn tengkuk aku ni. Dapat rehat puas-puas arini hoho tapi bosan jgk doe -.-



mood : nak keluar naik motor haha memang degil betul, da sakit2 pon nak keluar jgk. Mama amacam boleh tak ? ^^

-Past- | -New-