ϟuperwoman


Aku Kekok
Saturday, 4 February 2012 | 2/04/2012 08:31:00 pm | 0 Words

Takdir telah pon menemukan kita hari ini. Tu pon sebab Fatin dgn Epin nak tukar gitar. Time tu aku duduk kat atas jalan tak lama tu baru Epin dan dia datang. Lambat betul, penat tunggu. Aku tak tahu cmne rupa dan keadaan aku time tu bila dia ada. Cmne aku nak berdepan dgn dia. Aku senyap, sepi tanpa kata. Aku kekok sangat :'(

Dulu lain sbb masa tu kita masih lagi bersama, saling menyayangi antara satu sama lain. Saling mengambil berat antara satu sama lain. Dan juga saling mencintai satu sama lain. Tapi sekarang, semuanya da berubah. Keadaan da berubah banyak sangat, kita da tak mcm dulu lagi. Tiada lagi senda tawa bersama. Aku terharu sangat sbb kau masih lagi mahu menegur aku. Kau tanya aku sihat ke tak, kau tanya tangan aku da ok ke belum, kau tanya cmne aku sekarang.

Aku takut-takut nak ckp dgn kau, tapi aku paksa jugak keluarkan suara aku. Aku cuba utk menghadiahkan senyuman utk kau sbb kau da lama tak nampak muka ceria ni. Aku rasa mungkin kau da takkan nampak lagi muka ni seceria dulu bila aku bersama dengan kau. Aku jawab semua pertanyaan kau. Aku ok, sihatlah jugak KOWT. Pulak da Syera g sambung ckp aku sihat tapi hati sakit. Ouchh agak berbisa ayat kau tu doe. Bengang aku -.- . Dia terus diam. Aku terus pandang belakang.

Kau nak twu tak ? aku sebenarnya banyak sangat benda aku nak ckp dengan kau. Nak sangat berbual dgn kau mcm dulu, nak sangat tengok muka kau senyum, ketawa, dengk. Aku rindu semua kenangan kita. Aku da cuba lupakan kau tapi aku tak boleh. Kenapa kita jadi cmni ? kenapa berakhirnya begini ? aku tak mintak benda ni jadi dekat hubungan kita. Aku tak benci kau. Bila nak jadi kawan aku rasa mcm tak boleh masuk, sebab aku da biasa dengan keadaan kita yg mcm dulu. Mungkin aku perlu masa. Ya, aku perlukan jangka masa yg panjang utk terima hakikat.






mood : gambar kita aku buat sbg screen saver, aku tak twu la kau nampak ke tak kat hp aku tadi. Aku rindukan kau sangat, aku tak kuat nak tanggung semuanya sayang. I need you :'(

-Past- | -New-