ϟuperwoman


Tudung Baru -.-
Monday, 9 January 2012 | 1/09/2012 08:29:00 pm | 0 Words

Tak boleh blah haha gua terpaksa beli tudung baru hewhew. Minggu lepas kena tahan sebab tudung pendek ? tak pendek sebenarnya tapi tu la mata dyowg salah tengok kowt, kesiannn. Da la kena amik nama ahh lagilah siot. Weyhhh tgk kiri kanan pengawas tak nampak haha ape lagi cabut r. Perghh aku jalan dgn poyo dan bajetnya meninggalkan senior2 lain yg kena tahan tu. Aku tak nak kena tahan lagi ahh siot, mcm la tudung yg lagi satu tu pendek sangat. Aku ekot ukuran tudung tahun lepas jgk ape tapi tahun lepas aku tak kena tahan pon. Grr ni gara2 cikgu petang naik pagi la ni ewahhh jgn la begitu. Dan arini ni aku terpaksa beli tudung yg BESAR sikit je okay, takde la besar sangat doe -..- janji aku lepas daripada kena tahan. Ye dak ? ye kan aje tralalala~


mood : aku adalah salah seorang senior yg melarikan diri hoho syhhh diam-diam okay..

-Past- | -New-