ϟuperwoman


Suram
Saturday 28 January 2012 | 1/28/2012 10:16:00 pm | 0 Words

Arini last kau kat sini time cuti sbb esok kau da kena balik asrama. Da tak dapat jumpa kau lagi, serius tak best ! takde da text dari kau, serius aku rindukan semua ni. Lepas g jemputan kahwin aku lepaskan stress dgn bermain gitar, aku text kau guna number Fatin sbb hanya dia je yg boleh tanya itu ini. Kalau text dari aku ngn Kina kau takde respons pon even adalah jgk text dari aku yg balas. Ajak keluar jumpa semua tapi kau kat rumah, motor takde so tak dapat datang. 

pura2 gembira walaupun hati sedih gila :(


Sementara tunggu, dyowg main snap2 pic so aku layan kan jela. K aku faham kau nak ngelak ngn ktowg sebenarnya tu yg tak datang sbb malam tu ari ajak kuar pon kau kata jumpa malam sikit. Malam sikit mmg tak r an sbb ktowg mmg tak boleh. Last2 tak jumpa. Ye r an takut nanti Kina ngn Fatin soal kau mcm2. Aku tak nak kata apa2, kalau jadi jumpa pon aku akan lari sbb aku tak sanggup berdepan dgn kau. Time otw balik hantar Kina, aku lalu depan rumah kau, nak je toleh tapi aku tak boleh. Adek kau kata, kau nyorok kat tingkap. Kau marah dia sbb dia just ckp awek kau lalu tadi. Please jgn mrh dia sbb dia tak salah pape, adek kau pon tak percaya yg kita da takde pape :(



mood : kehilangan berat bagi ku sampai makan pon aku tak jaga, sian kau ye perut hurmm

-Past- | -New-