ϟuperwoman


Selamat Datang 2012
Sunday 1 January 2012 | 1/01/2012 10:46:00 am | 0 Words

Selamat tinggal 2011, tahun yg banyak dugaan untuk aku. Aku kecewa, sedih, suka, duka semuanya lengkap serba serbi ada. Tapi tahun 2011 jugak banyak kenangan yg aku dapat, tahun yg mendidik supaya aku menjadi seorang yg tabah dalam sebarang ujian. Pelbagai ragam manusia aku kenali, dan tak semudah itu aku lupa pada orang yg telah buat aku sakit. Tahun yg banyak aku mengalirkan air mata. 


Hadirnya seseorang yg buat aku gembira. Selamat datang 2012. Semoga tahun 2012 lebih baik dari tahun-tahun yg sebelumnya. Takde azam utk tahun ni hoho tahun 2012 merupakan tahun aku menduduki SPM, okay aku tak ready lagi sebenarnya. Kerja sekolah pon cuti ni aku tak buat langsung, kerja kursus model untuk RC pon aku tak buat sampaikan cikgu komen at status aku menanyakan kerja da siap ke belom ?? okay, aku tak komen balik haha kwangjo.

Malam tadi happy sangat sbb dia datang lepak at atas, dia datang ngn Ipin. Aku ngn Fatin memang da kuar pukul 12.00 . Saje nak tengok kowt2 ade bunga api ke haha leyh tangkap gambar. Tapi masing2 pakaiannya tak berapa nak lawa, so ktowg saje je main snap2. Memang kelakar la gambar Fatin aku amik at tengah-tengah jalan raya, time kereta takde cepat2 aku suruh dia duduk. Sampaikan adek aku pon join sekali. Aku memang da cakap da ngn ayah yg ktowg lepak at atas sbb dia da nampak ktowg at tepi jalan. Tak lama tu baru dyowg datang, perghh jealous tengok Ipin main gitar. Pukul 2 baru masuk rumah. Sampaikan angry bird yg dia bg hilang fuhh nasib baik jumpa balik pagi tadi dekat bawah kedai rupanya, ni mesti gara2 tercicir al maklum la gelap bawah kedai malam tadi tu yg tak nampak walaupun da suluh. 


mood : dia wish happy new year and dia jugak pesan bawak motor jgn laju2 

-Past- | -New-