ϟuperwoman


Menangis Bersendirian
Monday 23 January 2012 | 1/23/2012 09:40:00 am | 0 Words

Tutup diri sendiri,
tidak membenarkan diri aku sendiri,
tutup diri sendiri,
mencederakan diri sendiri.

Sebenarnya aku lemah, 
semuanya aku bertindak tegas,
berpura-pura aku kuat.

Sebenarnya hati aku mahu menangis,
aku mahu menjerit begitu kuat,
tapi aku memberitahu diri aku sendiri aku mesti kuat,
mesti kuat sepanjang masa.

' Jangan tunjukkan kelemahan anda, tidak pernah meminta pertolongan, tidak pernah mempercayai sesiapa '
aku telah  hidup dengan cara ini sampai sekarang,
aku begitu lemah ini yg aku temui diri aku sendiri menyedihkan,
aku masih mahu menangis,
tetapi aku tidak boleh tunjukkan kepada sesiapa,
aku tidak boleh bagi orang lain melihat air mata aku.

Jika ada seseorang hendak memeluk aku,
dan bertanya aku mengapa ?
jika ada seseorang yg akan di sisi aku,
aku tidak akan menangis lagi,
ia akan tunggu parut aku itu sembuh,
ia akan tunggu terpadam kesakitan aku,
ia telah menyelamatkan aku dari gelap, 
tetapi tidak ada seorang pon...

Aku tidak boleh menunjukkan perasaan aku,
aku tidak boleh jujur dengan diri sendiri,
kerana jika aku..
jika aku sedar perasaan ini untuk kau,
aku tidak boleh lagi terus bertindak lebih tegas,
aku tidak boleh terus berpura-pura aku kuat :')




mood : I cant control the tears








-Past- | -New-