ϟuperwoman


Hee Dapat Jugak
Monday 23 January 2012 | 1/23/2012 10:58:00 pm | 0 Words

Berjalan sampai ke KL ye aku haha lepas main badminton twos gerak. Cehh tak menyempat-nyempat. Semalam sampai sini je da hujan, err kat Johor panas kowt. Sorry sangat2 kat dia sbb aku pergi tak inform pon.

Okay berbalik ke tajuk ye. Dapat jugak ? hahh ape tu ape tu hehe sebenarnya dapat jugak mandi air terjun, da lama tak mandi kat air terjun akhirnya arini dapat jugak merasa kesejukan air tu hoho bukan tak pernah mandi okay cuma da lama je tak pergi. Tapi aku tak pergi dengan my family, aku pergi dengan cousin2 aku je. Ktowg g Hulu Yam, bukan Ulu Tiram muahaha mak aihh berdengung telinga aku ni gara2 tersumbat. Maklum la tanah tinggi mmg cmni an. Pergi pon da petang, aku takut hujan je kang tak merasa haihh kempunan nanti. Nasib baik hujan time ktowg nak bla. Walaupun sekejap tapi aku rasa mcm lama plak mandi at situ. Tapi pape pon best la dapat jugak bercuti an cmni, sekali sekala bukan selalu kan. Esok da nak balik Johor, huhu bye2 KL lain kali aku datang lagi. Sebenarnya tak puas berjalan lagi hehe.




mood : ingat jugak kat kau, happy gila dpt dengar suara kau :)


-Past- | -New-