ϟuperwoman


Hari Yang Sedih
Friday 27 January 2012 | 1/27/2012 10:13:00 pm | 0 Words

Kata putus 27 Jan 2012, 02:45:41 am. Macam mana aku nak terima semua ni, k serius tak sangka. Kau lepaskan aku, kau kata kau nak tgk aku bahagia dgn org lain. Ape selama 2 bulan 2 hari ni aku dgn kau, tak pernah bahagia ke aku dgn kau ? aku tak faham dengan semua ni, kenapa dgn kau ? kau buat keputusan terburu-buru, fikirlah banyak kali syg oii. Aku tahu kau mmg tengah serabut. Banyak benda aku da buat utk kau, rasa mcm tak dihargai langsung. K aku nangis :'/


Serius aku still tak percaya kita da break, sbb semalam kau buat aku gembira hurm rupa-rupanya ada hikmah semua ni. Hari ni adalah hari Jumaat, ye hari kau mintak couple dgn aku tapi hari Jumaat ini jugalah kita berpisah. Cukup bermakna 2 bulan 2 hari dgn kau, byk kenangan indah kita bersama. Aku mengaku dulu aku mmg susah nak sayangkan kau tapi sejak kita couple, sayang tu makin lama makin ada. 

Petang tadi aku pergi uma Kina, aku luahkan semua. Aku malu sangat, malu sbb aku nangis depan dia :'(
serius aku sedih gila, sehari suntuk aku nangis. Aku keluarkan semua sbb aku nak rasa tenang tu ada dalam diri aku dalam keadaan aku yg cmni. Time aku amik adek ngaji, aku tak perasan pon kau lalu sampailah Epin hon baru aku toleh dan perasan kau ade kat belakang dia. Pandang aku pon kau tak nak siap pakai helmet lagi, jgn la mengelak. Banyak benda kita kena settle kan tapi dgn kau cmni cmne aku nak buat. Aku tahu kau mesti ada masalah sampaikan buat keputusan cmni. K aku masih boleh bersabar dgn air mata mengalir :')



mood : suram sangat hari aku arini tanpa kau lagi :(

-Past- | -New-