ϟuperwoman


Cuti Kembali Jyeahhhh !
Saturday 21 January 2012 | 1/21/2012 08:44:00 pm | 0 Words

Cuti datang lagi sempena perayaan Tahun Baru Cina, jyeahhh seminggu tu haha suka suka suka gila ! homework pon dapat okay fine ni lagi la aku suka gila !! err k aku tipu -.- . Tapi ntah datang dari mana semangat kerajinan aku tu datang so aku pon telah menyiapkan kesemua homework yg telah diberi even banyak lopong2 muahaha. Dia balik so dapat jumpa lagi lepaskan rindu hoho miss u so much ! tadi jumpa hehe tak boleh bla semalam dia balik tapi arini da jumpa. Tapi tapi cuti ni kena siapkan model RC, naik cuti cikgu da mintak pffttt sempat tak agak2 ek ? err kalau tak siap harap maaflah aku cakap awal2 ni ye cikgu. Bende ni nak buat rumit haihhh kenapa la dapat tajuk yg sedemikian susah -..-


mood : esok main badminton hee seronok !


-Past- | -New-