ϟuperwoman


Bersedia
Wednesday, 25 January 2012 | 1/25/2012 03:06:00 pm | 0 Words

It's complicated our relay. Aku tak twu kenapa, aku harap benda ni boleh bawak bincang sbb aku masih ingat ayat dia. Kalau kita hadapi masalah, bawak berbincang dan jgn terburu-buru. Macam nak menangis dengar si !@#$% ckp perkataan putus padahal perkataan tu bukan dari mulut dia sendiri. Terus aku dengan dia senyap, bdk2 lain yg bising buat hal lain. Serius, masing2 mcm takde mood je semalam walaupun ade lagi boraknya, ketawanya, senyumnya. Malam tadi aku dok fikir je benda ni sambil mintak pendapat Kina, malam2 aku keluar serius aku tak nak doe benda ni terjadi !

Tu sbb mulai dari sekarang aku da bersedia, aku tak twu la apa akan jadi lepas ni. Aku harap semuanya kembali seperti dulu. Aku ckp kat tepon pon mcm tak terkeluar ayat haihh ni la aku, semua benda yg aku nak ckp mesti tak jadi. Gugup agaknya hoho takut, cuak semua ada. Tolonglah berfikir dgn baik wahai fikiran dia dan diriku. Maybe masing2 ada salah silapnya, aku redha dgn semua dugaan ini :')

sad, pain, lonely


mood : You told me life must goes on even through our hearts break. I find my self breathing, but my life slipping away.


-Past- | -New-