ϟuperwoman


Saya Ingat Pesan Awak
Tuesday 6 December 2011 | 12/06/2011 11:44:00 pm | 0 Words

Memandangkan dia akan pergi JB tinggal lah aku sorang2 haihh lama pulak tu, tak dapat la jumpa. Aku tunggu kau balik jela ye. Habislah budak tu, terpaksa tinggalkan aku sementara waktu ni haha kesian tapi nanti aku pon tak dapat nak dengki dia ishh tak boleh jadi ni. Ni pon tengah lepak ngn dia, nak suruh dia buat something hehe tinggalkan pesan.. 


Salam. . .
aq harap ko kat sini xakan lupakan aq..
coz aq kat sana kejap je. .erm aq nak ko twu yg aq syg kat ko sgt2. . .
ko kat sini jgn lah wat benda yg xbaik tau..ingat nie..kalau bleh ubah lah sikap tu..
demi aq..love u so much..muahhmuahh..nanti kita jumpa lagi tau..jgn curang akh...ingat tu. . . werk. .werk


Time dia taip ni, aku main buai. Tak nak ganggu dia cewahh. Dia tak kasik aku tgk, eleyhh nnt aku baca jugak hihi. Sorry sbb tumbok lengan kau haha sakitkan ? tu la sape swoh tumbuk lengan saya kan awak pon da kena sekali hahh padan muka werkk werkk ! :p  baru la adil namanya.

Okay aku akan ingat pesan kau, sorry sgt ea b sbb buat hati kau rasa sakit kowt. Ntahlah aku tak twu cmne perasaan kau bila baca mesej dari budak tu masuk je kau yg da bukak mesej aku tu dulu. Serba salah aku dgn kau, serius mcm nak mengalir air mata tp aku tahan je saje buat2 gelak senyum. Sampai kau sendiri da perasan air muka aku berubah. Kau ckp kau okay je tp aku twu yg kau tak okay kan bila dpt twu ?

Heyy sorry, aku tak janji yg perangai aku ni boleh berubah ke tak tapi yg pasti aku cuba sbb tu yg kau harapkan. Yela aku ni kan degil, keras kepala, ego, tak dengar ckp dan mcm2 lg la. Pasal budak tu, da la lupakan. Aku pon da bgtwu dia yg aku da ada kau. So rasa serba salah yana selama ni da settle. Aku twu kau kat sana mesti tak tenteram sbb hal tadi kan ? yela sbb kau risaukan aku kat sini, aku janji aku tak buat benda bukan2. Demi hubungan kita, serius aku tak nak lepaskan kau. Yana tunggu b balik, take care b :)



mood : sayang kau sangat2 jugak :)




-Past- | -New-