ϟuperwoman


Majlis Berkhatan
Thursday 22 December 2011 | 12/22/2011 10:50:00 pm | 0 Words

Ho yeahh adek aku yg ke-5 sunat haha potong potong potong. Aku balik je dari belajar motor at Kluang tgk2 adek aku da duduk at kerusi malas. Perghh muka dia mmg tak boleh bla, mcm takde perasaan je. Bukan ke sakit ? haha ni meyh aku nak share gambar sikit, aku rompak dari album along aku muahaha kata gengster. Main rompak2 la. 

mcm best je 

sejuk sejuk

hahh ni la bdk kene potong anu nye, FIRDAUS

reti guna ke tak adek aku ni ?

ayah aku ni, haha hensem kan ?

Ayah aku kata adek aku tak nangis, wahh hebat tapi ye ke ? eleyhh saje la tu. Adek bongsu aku tu mirul haihh penakut, penat along aku pujuk ajak g sunat sekali saing adek aku ni tapi dia tak nak. Pagi tu along aku kejut, tapi dia sedap tidur plak ewaaahh budak ni haha along aku g pon sbb nak amik gambar je. Hujung minggu ni buat kenduri sikit, jom datang tolong aku basuh pinggan haha.


mood : awk mana awk ? hp saya senyap je tanpa mesej dan call awk, awk mrh an saya ye ? maaf la :'(







-Past- | -New-