ϟuperwoman


Maafkan Aku
Wednesday 7 December 2011 | 12/07/2011 05:06:00 pm | 0 Words

Aku da tak twu nak cakap ape lagi da yg pasti aku mmg tak patut buat kau cmtu, kita kenal da lama awal tahun ni jugak kan. Aku sayang kau jugak tapi aku da ada someone. Aku da agak da bende ni mesti terjadi punya sebab kalau aku tak jujur dengan kau, tak jujur dengan dia aku akan sentiasa di buru rasa serba salah antara kau dua orang. Dan aku buat keputusan untuk berterus terang kat kau tentang aku dan dia. *mcm lagu la plak

Sorry sebab aku da tipu kau, aku takde niat pon nak buat kau cmni. Aku nak minta maaf sangat2 lagi sekali. Aku jugak harap kau halalkan semua apa yg kau da bagi dekat aku. Duit topup, kalau aku takde topup kau mesti suruh aku ask kau tak pon nnt kau yg topup kan. Halalkan minyak kereta yg aku selama ni guna utk belajar bawak kereta. Patung cj 7 tu juga. Sekarang kita jadi kawan je ok. Kau seorang yg baik, selalu ade time aku perlukan kau. Time aku sedih, gembira, kecewa dan mcm2 lagi lah. Kau cari la org yg lagi bagus dari aku okay. :)



mood : aku harap kau maafkan aku, semua2 ni aku simpan wat kenangan kita. 

-Past- | -New-