ϟuperwoman


Kenyataan Hidup
Tuesday, 13 December 2011 | 12/13/2011 02:26:00 pm | 0 Words

Lumrah kehidupan, tiada apa yg sempurna. Aku juga begitu, kau pon kan ? bukan mudah orang nak menerima diri kita seadanya, ada je yg tak kena tu la ni la. Dimata dyowg agaknya diri kita ni tak sempurna langsung. Semua orang inginkan kesempurnaan, aku pon cmtu gak tapi agak2 la an. Kekurangan yg ada pada seseorang tu jangan la sesekali kita mempersendakannya kelak ia boleh membuatkan semangat seseorang tu jatuh. Kau twu jatuh tak ? sakitkan ? lebih sakit jatuh dari pokok kelapa yg tinggi tu weyhh. Aku da pernah rasa kalau boleh aku tak nak lagi benda ni berlaku dalam hidup aku, cukup la dulu sekali dan aku tak nak ia berulang. Ni bukan sebab aku jatuh pokok kelapa la tapi hal lain.


Kita buat ni salah, kita buat tu salah habis mana yg tak salah ni ? susah sangat ke nak terima sikap seseorang tu ? aku bukan apa, aku pon kadang2 cmtu gak. Aku tak salahkan sape2 pon, kadang2 diri kita sendiri kita tak sedar apa yg kita buat tu boleh buat orang tak suka dengan kita. Manusia biasalah, ada je yg tak puas hatinya. Ada je hasad dengkinya. Tak boleh tengok orang gembira sikit hahh mula la tu dia buat perangai. Kang ditegur tak nak terima pulak, haihh payah betul hidup ni kan ? Kan bagus diam kan aje, nnt takde la sakit hati an, biarkan je hal dia tu. Selagi dia tak nyusahkan kau, kau takyah la sebok nyusahkan diri kau dekat dia. Itu lagi akan membuatkan kau meluat weyh.


Kadang2 kita da buat yg terbaik, kita da ubah tapi still ketidakpuasan hati di hati mereka tu ada. Fikir r dulu, diri sendiri pon tak betul jangan la dok sebok hal orang. Biarkanlah dia dengan hidup dia nnt pape hal dia yg tanggung, kau dok diam2 je da la kang suruh kau tanggung twu plak tak nak. Eh ayat aku da cukup bagus ke ? aku bukan nak kata aku bagus, tapi fikir2 la ea. Setiap orang tak sempurna weyhh aku tak sempurna, sekali lagi aku ulang "SEMUA ORANG TAK SEMPURNA".


mood : sakit dengar orang kata itu dan ini, whoaa sakit sangat sampai buat perut aku sakit kelaparan muahaha

-Past- | -New-