ϟuperwoman


Hari Terakhir 2011
Saturday, 31 December 2011 | 12/31/2011 08:08:00 am | 0 Words

Hari ni keluar awal semata-mata nak keluar petang, ok hari-hari kerja aku keluar je haha maklum la bosan dok uma so kita g la cari pasal. Tu pon malas nak kuar sebenarnya, sbb kena paksa err --'. Dulik la panas pon bdk2 ni sanggup redah haha tapi tak tahan jugak sebab cuaca petang panas sekejap je pastu da redup da. Hari ni memang dyowg rancang nak g amik gambar, mula-mula dia tak nak ekot tapi katanya bosan tu yg dia ekot keluar sekali.

Masa dihabiskan dengan mengambil gambar je, memang kameranya dekat tangan dia je. Sampai terantuk kat kepala aku, sakit taw. Tapi muka dia time amik gambar memang arhhh orang kacak yg sangat bajet dan poyo hehe. Ktowg tak keluar berdua, Fatin & Sakinah turut menemani kami. Ni gambar-gambarnya, sikit da la mane boleh lebih2 haha :












mood : lepas ni jarang jumpa da hurm sebab dia balik da jarang, org tu ddk asrama kan :) 



-Past- | -New-