ϟuperwoman


You Did It
Monday 21 November 2011 | 11/21/2011 09:40:00 am | 0 Words

Akhirnya jyeahhh ! kau, ya kau lah telah berjaya buat aku meluat dengan kau. Nak muntah hijau aku baca komen kau tu, huh madah je semuanya. Bongok sape yg percaya. Konon kau sweet la ea, gitu ? mula2 je kau cmtu tapi tengok la nanti lepas beberapa minggu. Sebab aku twu kau kalau dengan perempuan tak pernah nak bertahan lama, setakat nak isi kekosongan hati baik tak payah la.


Setelah apa yg kau da tipu bagai semua lah, jangan ingat senang2 aku nak percaya lelaki lagi. Biasalah an laki ni guna ayat power dia haha ntah cmne aku boleh tertipu ouchhh sedihnyewwww ! aku meluat2 tapi still stalker kau haha ape seyhh. Tapi serius la makin lama aku tengok kau, aku makin meluat sangat ntah kenapa mungkin disebabkan perkara lepas. Hah baguslah aku da berjaya singkirkan kau dalam hidup aku walaupun hati masih berbekas.

Kau jugak berjaya buat aku benci kau ! ya aku mengaku walaupun aku rindu, sayang kau tapi biarlah bende2 ni aku pendam. Sampaikan aku nak sebut nama kau pon aku rasa loya, sakit weyhh. Nama kau yg sedap tu aku tukar sebagai budak jem, sebab kawan kau pon kata cmtu hahh memang patut lah kau dipanggil cmtu. Dan bagus jugak la kau delete semua gambar2 aku, sebab aku tak nak lagi semua tu ada kat kau. Aku tak nak ganggu hidup kau, biarlah kau bahagia ngn hidup kau tu.


Aku ade rasa mcm nak block kau kat fb tu tapi atas nasihat, kawan aku kata tak payah, buat2 tak twu je. Mana taknya law nampak dia online sah2 la aku akan ingat dia balik an. Hurmm tapi takpe la mungkin nanti lama kelamaan aku akan lupakan dia jugak ye dak ? da 2 bulan lebih aku cmni, hey ingat 2 bulan lebih tu lama ke untuk aku lupakan semuanya ? susah weyh aku perlukan masa untuk ni semua.

Yang pasti kau da berjaya buat aku benci, meluat, marah and so on lah terhadap kau. Tapi orang kata law kita cmni lagi kita akan teringatkan dia ? tapi aku akan cuba tak nak ingat dia sebab dia da pergi jauh dari hidup aku. Buat ape kita nak terhegeh-hegeh dekat orang yg tak pandai nak menghargai kita an. Biarlah dia belajar dulu ape itu menghargai seseorang.



mood : I'm better than your ex and better than your next

-Past- | -New-