ϟuperwoman


Suka Tarikh Ni 1/11/2011
Tuesday 1 November 2011 | 11/01/2011 08:52:00 pm | 2 Words
 
hai guys ! selamat menikmati hidup ini, okay senyum la walaupun terpaksa :)

Okay abaikan ye sebab takde kene dengan itu tajuk hehe. Sedar tak ? sedar  ke tak ni ? teheee da masuk bulan November lew, tak sedar lagi ? alahaiii kesiannya g kalendar la sane tengok tarikh arini  okay :) cer teka cer teka asal aku suka tarikh ni ? tak twu ? okay takpe meyhh la aku bgtwu...


1/11/2011


Selain nombornya lawa, cer tengok lawa kan ? okay cepat la angguk ! arini juga tarikh di mana aku, ye aku la kan sebagai seorang pelajar sekolah arini aku telah tamat final exam. Jyeahhhh ! final exam is over derr, kau ade ? mesti la takde sebab ade paper ag nak kene amik an ? sape2 yg ngah exam tu, good luck ! so betapa gumbiranya rasa hey hey takyah nak baca buku, takyah nak serabut an kepale hotakk awak eleyhh macam la aku bace buku da last2 exam ni an, okay aku memang pemalas !


final exam is over !


Arini jugak an, tehee arini arini an haishhh arini lesen aku da keluar ! jyeahhh suka tak ? sukanya lahai jakunnya lahai wekkk dulik r kau takde dok diam2 suda derr. Ehh ni bukan berlagak okay, just nak share je tapi tapi tapi urmm bukan lesen P taw, aku baru L so nanti tinggal g sane buat latihan je. Bila aku da ready baru aku amik test JPJ, whoaa mesti cuak habis nanti !

okay lagi ape ek ? hahh tu je kowt, cehh tajuk over padahal sukanya ste'ot je hampehh betul la ! aku suka bukannya ape, lawa la tarikh dia, bukan selalu jumpa ni an an hurmm kalau boleh kawen arini da lame aku buat arini haha sebab nanti anniversary senang nak ingat teheee gatai gila, belajar pon tak betul lagi ade hati cehh calon pon takde ag doe sobs sobs haha 


mood : kene habiskan baca novel malam ni jugak ! esok budak2 ni nak err -.-




-Past- | -New-