ϟuperwoman


MALAYSIA vs. INDONESIA. Alhamdulillah kita menang :')
Tuesday 22 November 2011 | 11/22/2011 12:50:00 am | 2 Words

Alhamdulillah pertama kali kita kena bersyukur ya kawan2 semua, berkat doa rakyat Malaysia akhirnya kita meraih kemenangan pada malam ni. Emas beb ! gembira sangat2, bangga taw aku dengan korang semua huhu terharu pon ada sebab korang main tadi memang superb arghhh even pemain indon asyik gecek kaki je, sikit2 jatuh hadoihhh parah benor la.


Inilah yg dikatakan MALAYSIA BOLEH ! ye dak ? korang bangkit dari kejatuhan, demi MALAYSIA. Kat rumah ni aku lah yg paling kecoh hihi dengan kaki pon bergerak-gerak lagaknya mcm nak sepak bola je supaya goal. Kita menang penalti, punya la cuak aku tengok fuhh lega taw nasib baik goal law tak haishh nangis aku haha. Malam ni tidur dengan senyuman yg tak lekang dibibir bak kata Ayriel Iris Idayu cewahhh.

Dekat fb status mcm2, penat jugak aku mengelike. Dekat twitter lagi lah haha gaya mcm ade je kan ? tapi takde pon, saje je. Tapi yg pasti semuanya memang happy la sampaikan mak aku tadi baik2 tengah dok tido eh dia bangun join tengok bola sekali pastu leyh marah "asal tak pakai baju biru ?" err --' . Bila goal lagi lah, kat dapur da dengar dia jerit "da goal ke ? da goal ?" lagi lah aku err --' . First time aku rasa mak aku join tengok, selama ni dia malas nak amik tahu pasal bola sampaikan outside pon dia tak twu cmne.

bangganya !

Memang semua bersemangat ya cayalahhhh mcm ni la yg kita perlukan. Gemuruh suara MALAYSIA. Untuk negara terchentaa, huuu seronok gilak ni. Dan bersemangat jugak aku meng-update status haha ada lah dalam 10 status di fb tu. Tak kisah likers or comment ade ke tak, dulik la janji aku bersemangat tengok perlawanan tadi. Badrol last sepak penalti tadi, perghh tendangan yg cukup mencuakkan ya. Aku da tak nak tengok takut tak masuk last2 jyeahhhh ! alhamdulillah bolanya bergolek-golek dengan lenggokannya terus masuk ke jaring and than we said  GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLL ! tolong panjangkan lagi L tu ea hihi

jyeahhh goal !

Lastly, akhirnya kita menang gembira aku tengok pemain kita naik stage tadi. Jangan la pulak bila kita menang kita nganjing2 dyowg, tak baik taw mungkin bukan rezeki dyowg nak menang. Mungkin satu hari nanti kowt, takut nanti bila kita kutuk2 kita kena balik plak an. So, buat bodoh je da la okay.
Majulah sukan untuk negara MALAYSIA ;)

inilah sang Juara Malaysia kita
.
.
.
.
.
.
.
.
.
terbaekkkkk arhhh 


mood : aku rasa mcm nak terbang g Indonesia, nak bergambar ngn dyowg kat atas ni teheee hebat ! :)





-Past- | -New-