ϟuperwoman


Kehadiran Seseorang
Sunday 20 November 2011 | 11/20/2011 01:13:00 am | 2 Words

Kehadiran seseorang kadangkala boleh membuat kita tidak akan rasa sunyi kan ye dak ? straight to the point la malas pulak rasanya nak berkias-kias ni. Tadi ntah kenapa tergerak hati nak buka profile dia, and hey you guess what ? aku rasa aku da twu awek baru dia la, daripada ape yg aku bace dari wall post yg gurl tu post. Atotoo sweetnyewww kau layan dia, bahagia aku tengok kau. Aku tumpang gembira, alhamdulillah :')
Jangan jadi stalker hahaha

jangan jadi mcm ape yg digariskan, contoh perangai budak atas ni err --' (korang jgn buat ! danger danger haha )

Okay dalam keadaan mcm ni kau tentu akan rasa...err hati kau menangis kowt baca, maybe. Dalam keadaan mcm ni lah kau perlukan seseorang an ? tak kira lah kau nak luahkan perasaan kau dekat kawan perempuan atau pon lelaki, tu semua terserah dekat kau tapi jangan lah cter semua dekat orang habis nanti kantoi doe. Kau jangan cter dekat budak yg mulut kepoh sudah lah, budak yg cmtu memang tak guna lah kan untuk kita share something dgn dia. Buang masa !



Bila kau da puas luahkan semua yg terbuku di hati kau akan rasa lega kan ? aku twu la leganya tak banyak tapi sekurang-kurangnya hilang lah jugak an daripada tak langsung. Dapat cter dekat kawan yg semua kau rasa, see apa yg kau dapat ? mcm2 nasihat dia bagi, mcm2 kata semangat yg dia bagi untuk naikkan balik semangat kau yg nak terjatuh tu, ntah pape je err -.-' . Tengok betapa sayangnya kawan kau dekat kau, sape yg tak sedih law dia tengok keadaan kawan dia cmni, law aku pon cmtu jugak weyhh.

Aku da kena da tadi, habis kena ceramahnya mcm aku kena ceramah ngn abang aku masa dulu2 haha. Nasib baik aku sent mesej je, law dibuatnya dia depan aku ? maunya aku tak sewel. Eh bukan petang tadi aku da lepak ngn dia ke ? Nak nangis jangan harap la nak kuar ag da, sebab air mata aku da takde. Okay aku memang da takde perasaan da hadoihhh gila ! mcm2  kawan aku pesan supaya aku tak fikir sangat, sebab kau da tahu sendiri perangai dia cmne an ? ayat yg dia bagi tu walaupon hanya nasihat tapi aku still boleh tergelak-gelak ag, nak kata lawak takde la pulak -.-

Hahh kan da kata gila, memey cmni ea ? err... kawan aku cakap aku bodoh haha siot betul tapi takpe aku da biasa ngn perangai gila2 dia ni, aku bersyukur dapat kawan yg memahami aku, yg faham perasaan aku. Susah senang sama2, gelak nangis pon sama2 jugak. Dulu duduk kat hostel pon sama2 jugak nasib katil je yg sebelah menyebelah hihi. Serius hati terasa tenang sikit even aku mesej dia time aku lipat kain ? whoaa nyempat aje aku ni herherher --' . Thanks kawan kau sudi dengar ape masalah aku ni even kadang2 aku ni annoying. 


Kawan jugak boleh gembirakan hati kau, aku sure perasaan sedih tu boleh hilang. Walaupon kadang2 dia sakitkan hati kau, tapi normal la tu adat berkawan memang cmtu. Gurau kasarnya melampau-lampau jugak la tapi kalau bab nasihat-menasihati ni an perghh kalah kauseling doe. Kira kawan kau ni jadi kauseling tak berbayar haha janji dia ikhlas nak tolong kawan dia yg tengah susah hati ni an an hurmm.

Friends are like balloons. 
If you let them go, you can't get them back. 
So I'm gonna tie you in my heart 
so I will never lose you



mood : nampak mcm aku da matang ! menuju kedewasaan haha jyeahh yeahh :)



-Past- | -New-