ϟuperwoman


Bersyukur
Tuesday 8 November 2011 | 11/08/2011 08:12:00 pm | 0 Words

Alhamdulillah syukur sangat. Segala masalah yg aku hadapi da selesai antara dia dan aku malam tadi. Segalanya telah terjawab. Aku dan dia memang da takde pape ag. Aku ikhlas an hati terima semua kenyataan walaupun perit, redha dengan semuanya. Setiap yg berlaku pasti ade hikmah disebaliknya an ? so sekarang aku kene buat an diri aku happy balik mcm dulu. Buang semuanya jauh2 dan tolong jangan datang lagi ye kelukaan ? Aku tak sanggup nak hadapi sorang2. 

Aku ade baca satu post ni taw, dia kata Allah sengaja temukan kita dengan orang yg salah. Sebab Allah da tentukan suatu hari nanti akan datang seseorang yg betul2 untuk kita. See ? Jangan risaulah semua ni akan ade cuma cepat atau lambat je. Allah sentiasa berlaku adil pada hambanya, cuma kadang2 tu ade yg tak bersyukur dengan segala nikmat yg diberi. Adakah anda salah seorangnya ? ouchh tidak ! so now, please don't look back okay coz there something maybe will broke your heart again err -.-




Aku bersyukur jugak dalam keadan aku yg tengah haru biru ni cehh jangan risau da okay da hehe. Aku dapat kawan baru jyeahhh ! haha sebenarnya da berkawan dalam facebook lama da. Ntah kenape tetiba rapat pulak dengan dia. Dia baik sangat, memahami aku cewahhh haha yela an ape yg aku buat semuanya dia twu. Tekaan dia betul pulak tu, dia kata dia spy aku ? whoaa gila dasyat budak ni haha. Yang paling penting di sini ye, ehemm budak ni an budak ni suka buat aku ketawa walaupun dia tak nampak aku ketawa sebenarnya.

Bahaya kalau aku main mesej depan orang nnt kang ade yg ckp aku ni gila pulak, mane taknya setiap text yg dia sent membuatkan aku nak hahaha je taw. Wehh rahsia ni, law dia tahu aku cmni mampus aku haha. Dia ni pon seorang yg mengambil berat ye lagi2 pasal makan. Huh jaga betul pasal bab2 makan aku, kene marah ngn dia law tak g makan hehe. Memang layan ah kepala gila2 dia ni, sporting habis. Terasa hilang semua sedih2 yg aku rase sejak dia ade kihkih wei sudah ! jangan puji dia lebih2 nnt kan hehe budak ni an malu >.< 


I'm happy, are you happy ?


mood : terima kasih awak ! buat saya senyum balik mcm dulu :)


-Past- | -New-