ϟuperwoman


Awak :)
Thursday, 10 November 2011 | 11/10/2011 06:08:00 pm | 0 Words

hey awak nak twu something tak ?


kau kena faham
kenapa aku cemburu bila kau dengan perempuan lain ?
sebab aku takut kehilangan kau... cemburu kan tandanya sayang

kau kena faham
kenapa kadang-kadang aku merajuk dengan kau ?
sebab aku nakkan perhatian dari kau... aku suka kau manjakan aku

kau kena faham 
kenapa aku selalu call & sms kau ?
sebab masa tu aku terlalu rindukan kau... aku nak kau tahu yg kau sentiasa diingatan aku

kau kena faham
kenapa kadang-kadang aku marah & nasihatkan kau ?
sebab aku nak an yg terbaik untuk kau...

kau kena faham 
kenapa aku tak suka kau terlalu merendah diri dengan hidup kau ?
sebab aku tak nak kau putus asa dan patah semangat...

kau kena faham
kenapa aku selalu minta nasihat dan pertolongan dari kau ?
sebab kau adalah tulang belakang aku...

kau kena faham
kenapa aku selalu ucapkan terima kasih pada kau ?
sebab aku nak kau tahu yg aku menghargai kau

kau kena faham
kenapa aku suka sangat mengadu dekat kau ?
sebab kau lah diari aku... tempat aku luahkan semua...

kau kena faham
kenapa aku berada di samping kau ?
sebab aku rasa disayangi dan dilindungi bila bersama dengan kau

kau kena faham
kenapa aku selalu sebut nama kau ?
sebab aku nak orang tahu kau lah yg bahagiakan aku

kau kena faham
kenapa aku selalu rahsiakan sesuatu dari kau ?
sebab aku tak nak kau risau pasal aku

kau kena faham 
kenapa aku selalu risaukan kau kalau kau sakit ?
sebab aku tak nak jadi apa-apa dekat kau

kau kena faham
kenapa aku kadang-kadang sensitif dengan kau ?
sebab aku terlalu sayangkan kau

kau kena faham
kenapa aku selalu menangis kerana kau ?
sebab hanya kau yg mampu ceriakan aku semula

kau kena faham
kenapa aku tak suka bila kau suruh aku tinggalkan kau & cari orang yg lebih baik dari kau ?
sebab aku terima kau seadanya

kau kena faham
kenapa aku sedih bila kau marah aku ?
sebab aku akan salahkan diri aku kerana tak mampu jadi yg terbaik untuk kau

kau kena faham
kenapa aku takut kehilangan kau ?
sebab aku dah rasa kau kebahagiaan dari hidup aku

kau kena faham
kenapa aku sayangkan kau sangat-sangat ?
sebab kau adalah kau...

dan kau kena faham
kenapa aku beritahu kau semua ni ?
sebab aku nak kau tahu apa yg aku buat semuanya kerana aku sayangkan kau :)

sekarang kau fahamkan ??



credit : liya hazini
mood : aku jatuh cinta dekat lagu YA SUDAHLAH ! lagu ni someone bagi utk naikkan balik semangat aku, terima kasih awak :)






-Past- | -New-