ϟuperwoman


Who Are You hahhh ??
Saturday, 22 October 2011 | 10/22/2011 10:23:00 am | 0 Words
Siapa kau ? kau kenal ke tak diri kau yg sebenarnya ? mungkin ya atau tidak kan ?

Ok setiap orang twu diri masing-masing, kadang-kadang ade jugak yg kenal diri dia sendiri berbanding orang lain. Kadang-kadang ade jugak yg tak kenal diri sendiri berbanding orang lain kenal diri kau sendiri. Masalah datang jugak kadang-kadang kau tak faham kenapa bende ni mesti jadi, an ? Tu la salah satu kau tak kenal diri kau lagi. Aku pon selalu merasakannya begitu, sebab aku memang tak kenal diri aku sendiri. Ape yg aku nak ape yg aku tak nak. Kadang-kadang masalah pon aku tak dapat nak selesaikan sebab aku tak faham dengan diri aku. 

Ape yg aku nak sebenarnya dalam hidup ni ? hurmm sering mengeluh tu je yg aku twu. Mungkin ade yg akan cakap, " ehh aku lebih kenal diri aku sendiri daripada kau la " . Silap tu sebenarnya, kadang-kadang orang lain yg kenal diri kita dulu taw. Yela mana taknya, kelakuan kau, percakapan kau, semua tu tanpa kau sedar orang lain nampak. So, beware ! ade yg memerhati tu haha. Perasaan yg kau alami pon kau sendiri tak tahu dan tak faham an. Siapa kau ni weyhhh ishh kenapa susah untuk diterungkaikan ?


It doesn't matter what people think about you
The only thing that matters is that 
you are happy with who you are.


mood : aku tak faham dengan semua ni, aku tak kenal sape aku lebih2 lagi tak twu masalah aku sendiri tapi aku gembira dengan hidup aku ni :D

-Past- | -New-