ϟuperwoman


Suara Hilang :'[
Tuesday 25 October 2011 | 10/25/2011 11:56:00 pm | 0 Words

whoaaa bestnya tadi ! dapat hang out dengan kawan baik lama yg da berkawan sejak sekolah rendah ag. Fatin dengan Syahirah Kassim, lama tak lepak dan kuar bersama. Kalau lah tadi aku siap lambat, mesti kite tak dapat pergi hurmm sebab ape ? sebab hujan sudah mahu membasahi bumi. Itulah rahmat tuhan :)

Kami pergi berkaraoke tadi, hehe makin bertambah lebat lah hujan. Okay aku tipu haha aku pon tak tahu hujan ke tak yg pasti bila ktowg baru kuar dari tempat tu nak turun da nak hujan yg renyai-renyai tu. Gila bapak r sound dia kuat macam nak mati kan bagi org-org yg sakit jantung. Sesiapa yg sakit jantung jgn la pergi k ni amaran ! Kesian kan kat abg tu asyik kene keluar masuk je sebab ktowg asyik buat hal je, lagi2 aku haha. 



Tangan aku ni la gatal sangat nak cari suis lampu sebab terang sangat time tu last2 aku tertutup semua. Hahhh hamik kau, tunggu la bende alah tu start balik hehe sorry korang. Dyowg baru nak feeling nyanyi lagu Rossa-Ku menunggu. Memang macam2 hal la tadi haha lawak pon ade, aku asyik ketawa je kat penjuru tu. Leyh buat sesuka hati sebab ktowg bertiga je. Ramai2 aku segan doe walaupun dengan kawan sendiri tapi dengan dyowg ni rilaks da r an. Dyowg nyanyi aku sempat lagi on9 an perghh tak menahan haha takpe tunggu turn la

Whoaa bengong pilih lagu yg tinggi2 gila tertarik-tarik suara aku nak sampaikan haha bila lagu slow alahai suaranye mcm tak nak kuar je rase. Terjerit-jerit ni lah padahnye, suara aku on the way nak hilang dan tekak ku err err terasa sakit u. Fuhh terasa mahu buat air garam taw, kita berkumur-kumur ye utk baik an tekak tu. Pening pale pon ade taw sebab sound kuat sangat padahal aku da slow kan. Tapi memang best la kuar tadi, lama da aku tak spend an time utk dyowg ni keluar sekali-sekala ape salahnye kan. Aku sayang korang :-*



mood : jumpa bdk2 form 5 kat pintu tempat tu sebelum nak naik, nak cover ktowg masuk kedai lain haha gua malu bhai ! selalu sangat terserempak ngn bdk2 ni, cukup la kat sek takkan la kat situ pon aku jumpa. 



-Past- | -New-