ϟuperwoman


Seronok Lepak ??
Saturday 8 October 2011 | 10/08/2011 10:26:00 pm | 0 Words
hey ! hey ! hehe malam semua...


terasa seronok la pulak arini sebab dapat lepak dengan my cousin, duduk at meja kat kedai atas tu. hehe lepak2 petang tengok kereta motor lalu lalang hahh memang takde kerje an ktowg. Da la masing2 lari drpd buat kerje pastu bleh dok melepak at atas plak. Dok ngumpat la, asal motor ni lalu je cter asal motor ni lalu je hahh mula bercerita lagi. Da la sebelum tu, aku kene panggil adek aku balik sebab motor atok aku nak guna. Time nak lintas ntah mcm mane aku boleh jatuh motor ? tanah tu tinggi sangat, aku tak dpt nak imbangkan badan twos tumbang ke kanan. Ape ag an, terkekek-kekek dyowg ketawa an aku, cehh siot betul. Ape tak pernah nampak org jatuh motor ke ? pastu dok perli an, " la yan cmne nak amik lesen ni, jatuh plak daa " haha err --' . Lepas jatuh tu, ade je bende yg nak diketawakannya, aigoo~ senak perut aku doe

takde kene mengene aku rasa haha mongek je an, da puas melepak ktowg g petik buah kelapa plak. Adek aku ni plak g petik kelapa tua err sah2 r tak berapa enak an air dye tu. Memang tu je kelapa yg ade, kelapa muda mane ade law ade pon tinggi spe yg nak manjat. Takkan korang plak ? hahh sah2 bukan korang an hehe so, ape ag dok g kupas r kulit dye an. Pastu adek aku ni pantang nampak makanan haha da name pon rewang an so mcm2 la makanan ade. Dye g amik sayur pedal tu dalam mangkuk bubur, alahai comelnya mangkuk. Berebut ktowg haha mcm kanak2 an, padahal umur masing2 da besar da. Okay masuk uma dok tgk tv plak, tibe2 adek aku dtg bwk pinggan yg berisi sayur pedal tadi hahh yg ni bwu puas nak mkn hehe. Seronok an bila lepak same2 maklum la bukannya selalu jumpa.

mood : happy  bertambah apabila dye kata kek yg aku bg tu sedap ngahaha tak sama mcm kek yg akak dye beli tu. 






-Past- | -New-