ϟuperwoman


Rantai tu huruf....
Wednesday 5 October 2011 | 10/05/2011 08:57:00 am | 0 Words
aku hampa :(
hampa apabila melihat rantai itu tiada huruf yang aku nak
silih berganti kedai aku teroka sambil bermain game angry bird di PSP Alin
aku penat :(
penat saat melangkah kaki ini ke sana ke mari
sambil mencari novel yang boleh menambat hati, tiba2...


aku tersenyum :)
tersenyum saat aku menjumpai pelbagai jenis rantai
jenis rantai yang aku nak 
aku membelek mencari huruf itu dan akhirnya

akhirnya aku berjaya menemukan huruf itu
ya rantai itu hurufnya adalah "F"
maksud ? si dia ? bukan...
mentang2 la nama depan sama ianya adalah satu kebetulan okay
 F bermaksud  "Fazlynn"
tersenyum saat rantai itu berkalung di leher ku 

da pakai tp bukak balik sebab t nampak leher


mood : yes ! apa aku nak da dpt, tinggal nak beli gelang kaki je. nak sangat weyhh, belikan ? hehe :')

-Past- | -New-