ϟuperwoman


Perghh Bau~
Saturday 29 October 2011 | 10/29/2011 11:13:00 pm | 2 Words

Ade sesiapa kat sini suka bau yg euww euww tu ? maksud aku yg err bau busuk tu. Gila wangi la syiak topi at sana, rasa macam nak pakai lagi err --' . gila ! satu ari at sekolah memandu tu an rase mcm err bosan bhai da la panas terik kene bawak motor. Pastu angkat tangan sana, cek lampu, toleh belakang perghh sakit seyhh pinggang aku ase mcm terkehel. Muka pon da berbelang da ni hurmm mane taknya kene berjemur at panas2 terik tu perghh berbahang je rase an da la pakai tudung hitam, baju hitam hadoiiii...

Serius aku cakap at sane helmet dye memang sakai gila mcm aku jumpa perempuan tu at sane jugak ! err cmne la leyh terserempak ngn perempuan tu, meluat aku rasa. Aku ngn Ayu pandang da mcm ape daa. Ok berbalik kepada helmet la buat ape dok sebok cter perempuan tu ? huhh kang lagi meluat aku. Bau helmet tu an perghh kepung la syial. Bayangkan banyak2 org yg guna helmet yg same dalam keadaan kepala dye yg berpeluh, berminyak rambut ntah jenis ape pon aku tak sure. Heyy euww je korang rase an.

Aku belum sarung lagi at kepala ni da bau da taw helmet tu, gila busuk r an sampai hidung aku nak rasa tersumbat je. Meloyakan sungguh ! lepas ni aku da serik, serius menyesal tak bawak helmet sendiri huh takpe2 nanti g latihan lagi aku bawak hahh tekad !

alahai comelnye helmet ni


mood : aku tak larat nak stand an motor tapi dengan sekali nafas, huh berjaya jyeahhh !

-Past- | -New-