ϟuperwoman


Malas Tapi Terpaksa
Monday 3 October 2011 | 10/03/2011 12:56:00 am | 0 Words
MALAS ? di saat aku duduk mendengar lagu sambil melayari muka buku kenapa bukan buku ? itulah yang membuatkan aku sering tertanya-tanya. Hari semakin berlalu meninggalkan kenangan2 yang menyesakkan jiwa dalam pada itu aku alpa. Alpa bahawasanya final exam semakin kunjung tiba. Selesai saje membelek buku penyata, aku dapat rasa kekurangan " A " dalam keputusan aku amat nyata. Melayan perasaan la pula tatkala hati terluka. Ahh tu la sape suruh bercinta kan hati sendiri yang terluka. Err pedulikan, tak penting le.

ESOK ? kenapa dengan esok dan hari seterusnya ? ya, hari yang membuat diriku terasa derita. Derita jiwa apabila terpaksa melangkah ke sekolah. Sekolah bagi cuti 3 hari, eh ape barang kalau ade kelas tambahan pula. Baik pergi ke sekolah seperti biasa bukankah sama je rasa. Tapi ade baiknya, kelas tambahan pon aku dapat ilmu juga. Malas nak pergi tapi sudah terpaksa dek kerana ilmu yg mahu penuh di minda ke dada ?? err --'

mood : arini insaf nak belajar betul2, esok belajar main2 lagi hadoii bila perangai nak berubah ni --'

-Past- | -New-