ϟuperwoman


Maaf. Saya Sibuk
Monday 17 October 2011 | 10/17/2011 09:02:00 pm | 0 Words
Assalamualaikum semua, salam sayang aku bagi ni hikhik bukan selalu. Da berapa hari aku tak buat luahan hati dekat Bagai Notaku ni, rindu jugak dekat dye...

Sejak-sejak ni ehh bukan tapi start minggu lepas lagi aku da menyibukan diri dekat tepi kain orang. Hahh percaya tak aku busybody ni beb ? ok sape percaya memang pandai, tak de maknanya nak menyibukan diri dekat orang,baik aku sibuk an diri sendiri yg kainnya pon tak terjaga. Jangan fikir lain ok! 
Al maklum la minggu lepas aku da start exam da tapi minggu lepas kira ok lagi la an sebab subjek tak berat. Tapi start arini dan seterusnya ahh senang cerita minggu ni la subjek semuanya berat hahhhh pening, pening pale hotak ag.....

Arini math mode perghh gila senang r sampai aku pon boleh biarkan je 10 markah hilang cmtu je. Dengan kertasnya pon suci semacam je. Semalam penat sangat 1 ari KPP, pale pening malam twos tido pastu bangun pagi2 buta tu pukul 3.45 baru la aku study math mode dan tidak tido sampai la ni. Esok chemist, rabu fizik, khamis add math & jumaat sejarah beb. Gila semua subjek ni aku tak study dan buzy memanjang je. Risau, cuak, takut ahh semuanya la ada. Macam mane la ek keputusan nanti hurmm tension fikir. 

Sebab aku buzy ni la aku tak sempat nak buat luahan hati dekat blog ni, pastu nak blogwalking pon tak sempat and banyak sangat. Sesape yg da dtg jenguk Bagai Notaku ni terima kasih bebanyak, maaf saya tak sempat nak jenguk balik. Minggu depan cuti Deepavali ! jyeahhh ! boleh jalan2 blog korang, boleh follow balik. Sebab da tak sibuk lagi. Tak de plan ag na buat ape minggu depan hurmm sape rajin ? ajak aku jenjalan weyhhhhh ! *mintak simpati


mood : cepat lah masa berlalu, biar cepat sikit exam habis dan boleh enjoy time cuti nanti ! :D

-Past- | -New-