ϟuperwoman


Happy Birthday : Terima Kasih Semua :)
Friday 14 October 2011 | 10/14/2011 10:55:00 pm | 2 Words
17 Zulkaedah 1432H bersamaan 14 Oktober 2011

Cepat je masa berlalukan ? Aku macam rasa baru semalam aku umur 6 tahun, main lari2 kat padang, kuat menangis, jatuh basikal, bangun nak g tadika punya la liat, baru reti nak mengeja mengenal huruf a b c, alif ba ta, main masak2, panjat pokok jambu. Lasak betul budak ni dulu, kawan pon dengan budak laki. Tapi sekarang tu semua tinggal kenangan. Sekarang umur da 16, besar da. Ade tanggungjawab, kene belajar betul2 untuk masa depan aku sendiri. 

Pertama sekali, aku rasa bersyukur utk arini kerana umur ku genap 16 tahun, mereka-mereka semua cakap aku da tua hahhh takutnya dengar, haiyaa aku muda lagi la. Aku bersyukur sebab umurku masih panjang, masih bisa merasa kenikmatan yg ada dekat dunia ni, masih boleh menghirup udara yg segar dan  dapat merasa sakit, perit, suka, duka dalam liku-liku kehidupan ini. Dan juga masih dapat menikmati kesedapan masakan mama, terima kasih mama sebab masak sedap2.

Yang kedua, terima kasih dekat semua yg wish tak kira la dekat call, text, fb. Aku hargai sangat pada korang2 yg wish, ingat jgk at aku ni huhu terharu. Cik Jann org pertama wish dekat hp, Nadzirah org pertama wish dekat fb, Syero org pertama wish dekat kelas, dia org pertama bagi present, capital F org pertama wish time call. Terima kasih jugak dekat Zue ngn Ayue sebab dengki aku time periksa tadi, ntah bile mase la korang amik pen2 aku tu. Tak pasal2 aku kena marah ngn cikgu sebab terhegeh-hegeh selongkar beg cari pen, huhh sabar jela. Asyik aku je kena.

Yang ketiga, thanks dekat mama ngn ayah bagi izin amik lesen motor. Esok da nak g daftar haha tak boleh bla kan cepat betul. Arini befday esok da g. Bukannya apa sian kat Ayu tu tunggu aku lama, dia takde kawan so aku, Fatin ngn dia amik sama2 nanti. Mudah-mudah ktowg lulus dan dipermudahkan segala urusan nanti. Tadikan time balik dari sekolah, mama tengah call along. Aku pon ape ag dari depan pintu da menjerit, ALONG NAK HADIAH ! hehe sesungguhnya aku seorang adek yg nakal, semua nak mintak dia. Kalau boleh aku nak hard disk, sebab lappy ni da berat sangat dengan ape kejadah yg tak berapa nak penting. Nak buang sayang...

Sekali lagi, TERIMA KASIH SEMUA sayang korang :-*

lawa la kek ni warna pink !


mood : rindu zaman kanak2 dulu! Malam ni tepon semua org haha sebelum tamatnya free call :D

-Past- | -New-