ϟuperwoman


Cuti Lagi -.-
Saturday 22 October 2011 | 10/22/2011 08:15:00 am | 0 Words
Salam semua ,,

Hurmm mulai arini cuti persekolahan da bermula tapi dapat cuti seminggu je, urm okay la an dapat cuti daripada tak langsung. So, minggu periksa yg memberatkan otak da habis hooryyy ! best gila la syiak. Nanti naik cuti aku just exam pendidikan seni dan juga sivik je, relaks r tak beban sangat. Tapi, tapi kan hurmm cuti ni tak twu nak buat ape, takkan laa aku nak dok terperuk at uma je ? nnt asyik tido, on9, makan. Boleh gemukk ! lelame law cam gini.

Ade sesiapa sudi nak bawak aku g jenjalan ? aku rase mcm nak mandi air terjun, perghh lama tak pergi. Cuti seminggu rasa mcm setaon, bile nak habis. Tapi tak lama lagi cuti sekola memang da nak mula da. Aku naik cuti nanti just sekolah 2 minggu je pastu ktowg terus cuti. Bila cuti, bosan la pulak tapi bila tak cuti ehh rase nak cuti sekolah. Eh kecoh la kau bhai kang tak dapat cuti kang hahh baru twu. Biasalah budak2 memang suka merungut hehe ag2 bab ponteng2 ni aku memang on je law ade yg ajak buat. Ok jahat sangat perangai, jangan ikut ye.

Kan bagus kalau cuti ni aku dapat ape yg aku nak. Sebenarnya an, hurm aku nak sangat jumpa dia cuti ni yela an bdk2 poli, u semua cuti. Sekali pon jadi la, sebab aku rindu dia sangat tapi tak mungkin. Ktowg takkan jumpa lagi da. Haishh rasa nak nangis la pulak hehe ape seyhh. Jangan sampai aku pergi naik motor g uma kau hahhh dulik ape aku, lesen ade ke tak an. Redah jela. Mungkin dia tak faham dan tak sedar lagi tu ape yg dia buat at aty aku ni perghh sakit siot. Okay relaks nyet, sabar mungkin satu ari nanti dia akan faham k fikir positif !

kalau la kau faham perasaan aku ketika ini


mood : please, take me away :'(

-Past- | -New-