ϟuperwoman


Beza Keluar Dengan Ibubapa dan Rakan
Tuesday 4 October 2011 | 10/04/2011 08:53:00 am | 0 Words
Assalamualaikum...

Hey beb arini aku tak sekolah untuk hari yg kedua. woot~ woot~ syok dapat cuti walaupun sebenarnya la an arini aku ade kelas tambahan ADD MATH hikhok aku tak pergi, syhhh diam2 okay. Dan sebenarnya juga arini nak kuar. Banyak beza sebenarnya weyhh keluar dengan parents ngn member2.

#Beza keluar dengan ibubapa

- keluar free je, parents yang tanggung
- tak payah guna kemudahan awam, dok je diam2 dalam kereta tu
- tak payah keluar duit, mintak aje
- cakap je nak pergi mana mesti your parents bawakkan
- ikut je mane dyowg pergi
- senyap je aku tak twu nak ketawa cmne
- tak bestnya bila bersesak dalam kereta ngn adik2 
- tak bestnya bila jalan jem
- tak bestnya waktu terhad g sekejap je pastu parents da ajak balik
- terkongkong

#Beza keluar dengan rakan

- keluar tak free, guna bajet sendiri. selalu aku mintak r juga an duit makan & tambang
- keluar naik kemudahan awam, syokk
- kena keluar duit sendiri, nak beli was2
- nak pergi mana2 terhad, kalau da kat mall ye g mall aje la takdenya nak singgah mana2 da
- boleh masuk kedai tu kedai ni sesuka hati
- gelak sakan beb, boleh hilangkan stress
- kalau nasib korang baik, mesti dapat makan free
- berdikari tanpa ibubapa di sisi
- waktu tak terhad, sesuka hati nak balik bila paling lambat pon aku balik maghrib
- tak bestnya bila bercampur dengan org mcm2 bau, ragam dll
- tak bestnya, bas lembab err --'
- bebas

Hahh tu bagi aku la, korang plak aku tak twu. Sebenarnya kuar dengan dua2 ni pon best jgk janji kita happy. Ahh tak kesah la kuar ngn sape2 pon an, suka hati mu la. Selalu aku kuar nak hilangkan stress je, maklum la banyak nohh masalah haha cehh poyo je. 


mood : bukankah pengalaman itu mengajar kita hidup berdikari ? aku da lambat ni, harap hujan da berhenti law tak cmne aku nak kuar, hadoiii --'


-Past- | -New-