ϟuperwoman


Forget it ! :'(
Thursday 15 September 2011 | 9/15/2011 09:27:00 pm | 0 Words
hyepp guys!
aku nak tanya la, susah ke nak lupakan orang yg kita sayang?? senang? ke susah ni? bagi aku la kan, ermm  SUSAH ! sebab err perlu ke ade sebab kenapa kita susah nak lupakan seseorang? whoaa banyak sangat pertanyaan aku ni kan. K abaikan jela, tak penting pon huhu. Macam mana kita nak lupakan kalau masih sayang lagikan? klik sini hahh mungkin tu salah satu faktor utamanya kowt err ntah la aku pon tak tahu nak tafsirkannya cmne tapi yg pasti memang sukar. Kau paksa la aku cmne sekali pon sebab aku memang tak boleh buat. Sempat juga la aku buat status at mukabuku ni. Haishh ade ke patut si Haffiz ni ngajo yg bukan2.   Sampai aku tersalah taip ermm ermm sabar jela :')


nak lupakan seseorang amat menyukarkan :')
 ·  · 6 hours ago



serius! aku rindu kau sangat2 :')


loving a person isn't easy as algebra.
the formula to love simply does not exist,
it's trial and error.


-Past- | -New-