ϟuperwoman


Memori Yang Perlu Padam
Friday 30 September 2011 | 9/30/2011 10:13:00 pm | 0 Words
Arini 30 September 2011, tarikh di mana aku perlu lupakan segala-galanya tentang kenangan aku. Aku taknak ingat da semua tu tapi kadang2 dalam fikiran ni selalu terlintas terutamanya dia, kenapa ek ?? ahh ntah la aku pon tak twu kenapa. Bende yg aku taknak mesti jadi tp time yg aku nak tu la yg tak jadi, haishh tak faham la aku. Life must go on, right ? k, fine aku faham. Bukannya dia sorang je ade at muka bumi ni, ramai ag kot cuma nakkan yg terbaik untuk kita tu la yg belum pasti. Perjalanan nak tempuh hidup aku ni masih panjang. Masih tak dapat menerima ? ntah la, aku pon tak faham beb. Ape masalah la aku ni, payah betul la mcm nak face to face je huhh. Kenapa tak daripada dulu hahh bgtwu ? ni yg aku lemah badan ni aigoo~ Da nak masuk sebulan da bende ni jadi, tp aku ? nak lupakan susah doe, aku tak boleh :( 
Aku tak tahu nak kuat an " konon2 " semangat ni cmne haha lawak je an. Err -.-' tp tu kenyataannya, fakta bukan auta okay. Weyh weyh serius, I need someone yg boleh faham aku, aku nak tumpang bahu boleh ? nak bersyahdu sebentar huahaha kenapa tak boleh nak berhenti fikir pasal ni ni ? alahai bongok betul la aku ni , susah sangat ke ? memang susah doe ! Aku nak luah an perasaan kat kak ayu dye takde plak at sini so dapat luahkan dengan menaip, mendengar lagu je. Lagunye ulang2 plak tu, bosan plak aku dengar haha err peluang kedua ?? aku takde jawapan.


memories are wonderful to make but sometimes painful to remember





mood : hati aku bagai dilenyek-lenyek, hahh ?? err --'

-Past- | -New-