ϟuperwoman


Malangnya Nasib :'(
Monday 12 September 2011 | 9/12/2011 07:59:00 pm | 0 Words
Hai ! 
malangnya nasib? why? sebab semalam lepas balik raye dengan budak2 ni aku err aku aku aku terlanggar kayu dan terjatuh motor, nasib baik tak tergolek kat jalan. Nasib baik lukanya sikit je tapi akibat terlanggar, batang kayu tu terkene at tulang kaki kiri aku, sakit kowt bengkak doe. Nasib baik juga sebab bukan kat jalan besar. Kalau tak haishhh tak sanggup aku nak type... perghh gila r cmne la aku boleh tak nampak lubang? dalam lubang tu plak ade kayu. Serius aku memang tak perasan langsung. Tapi an baju raye aku kainnya koyak akibat tersangkut kayu huhu sedih kowt sayang doe baju tu :'(

ni la bajunya huhu :(

Da tak pasal2 motornya side depan belah kiri tertanggal dan terkopak sikit je, tp nasib baik leyh pasang ag. To Eka, thanks yewp bawak an motor aku sampai balik uma. Kaki aku sakit so nak bawak motor da payah. Member2 yg lain jugak thanks yewp follow aku sampai uma. Bila da sampai uma aku cuak nak bgtwu mama huhu takut kene marah tapi last2 mama dengan ayah cakap "PADAN MUKA JERK ?" haishh kira okay la tu tak kene membebel nohh kalau tak jenohh r aku nak tadah telinga ni. 
Time eka bawak motor, dye ade cakap motor ni macam lain macam je...haishh aku da cuak da. Pastu malamnya pulak ayah cek, dye kata jangan bawak motor tu daa remnye (betul ke aku eja tu?) da bengkok. Time dye cakap tu, aku time tu at bilik tengok movie Magika. Angah aku tahu pasal bende ni, dye membebel aku buat bodoh je at dalam bilik haha dulik ape aku.

#akumemangtaksukabawakmotorgear!!! patkal je motor skut atok aku guna. hishh 

-Past- | -New-