ϟuperwoman


Kasut ? Perghhh Terbaikkk
Saturday 17 September 2011 | 9/17/2011 10:46:00 pm | 0 Words
Hyeppp guys! hoorayy! hehe why? nothing la beb just suka je huhu
Arini kan arini kan hahh aku rajin la hehe sebab ape? sebab arini hati aku baru terniat nak basuh kasut, fuhhh lama da aku tak menyental kasut tu, da letek doe. Sampai kawan aku ni, si Janet tersalah sarung kasut sebab ape? sebab kasut dia dengan aku da same warna da beb, jenis kasut pon same beb. Nasib baik yg membezakannya adelah saiz, hee kaki aku kecik sikit. Ktowang siap diri sebelah2 nak tengok warna kasut. Perghh letek r sama colour, cokelat haha selekehh ! da berapa bulan da tak cuci kasut. Ade satu ari tu sampai my mom marah sebab tak basuh kasut. Aikk tetibe je mama swoh basuh, 1st time ni kena suruh sejak aku masuk sekolah menengah. Selama ni dia tak kesah pon haha sebab ape? yg pakai kasut tu aku haha. So, aku tekad arini nak cuci kasut tu, fuhh berkilat suda haha penat menyental. Tapi hasilnye? TERBAEKKK!!!

gambar hiasan
..kasut aku jenis ag satu..



mood : barulah bleh tayang sikit, takde lah letek nohh haha


-Past- | -New-